שיפוץ דלתות כניסה

שיפוץ דלתות כניסה למען הבטיחות

גם אם נראה לכם שדלת הכניסה שלכם בטוחה ומגנה עליכם בכל עת, יכול להיות שהפעם האחרונה שבדקתם אותה היה לפני שנים רבות והגיע הזמן לבדוק שוב. דלתות כניסה הם הדלתות החשובות ביותר לא רק בבתים פרטיים אלא גם בעסקים ובחנויות, ובמידה והם יהיו פריצות בקלי קלות כל העולם שלכם יהיה בסכנת גניבה ומעשי שוד. בישראל יש כמאה וחמישים אלף פריצות לבתים בשנה מה שיכול להכניס אתכם בקלות לסטטיסטיקה ושיפוץ דלת הכניסה שלכם הוא דבר שחייב לקרות במידה ואתם שמים לב שהמנגנון תקול. 

שיפוץ דלתות כניסה



מתי יש צורך לשפץ את דלת הכניסה? 


• דלתות הכניסה חייבות לעבור שיפוץ במידה ואתם שמים לב שהן כבר לא איכותיות. דלת הכניסה שלכם מכילה מנגנון מסובך מאוד כדי שלא יצליחו לפרוץ אותה אך כעבור שנים רבות המנעול עצמו יכול להחליד, הצילינדר יכול להיות רופף ונזקי הזמן כבר יעשו את שלהם. אם אתם שמים לב שהמנעול נפתח בצורה חלקה מידי, או נתקע באמצע ודורש הפעלת כוח רב, אל תחכו שתהיה בעיה חמורה אל תזמינו מנעולן קרוב לאזור מגורכם כדי שהוא יגיע לבדיקה.

• במידה והמנעול מתחיל לעשות בעיות, הם רק יחמירו עם הזמן. מנעול שנפתח בצורה חלקה מידי מעיד על צורך בהחלפת צילינדר, מנעול שנתקע בפתיחה בסופו של דבר יגרום לאחר מבני הבית לשבור את המפתח בתוך המנעול ואז הבעיה תהיה מסובכת יותר.

• גם אם לא שתם לב שיש לכם בעיה בדלת, חשוב לקרוא לבדיקה שגרתית אחת לכמה חודשים או לפחות אחת לשנה כדי לוודא שהדלת בסדר גמור.


דלתות כניסה בבניינים משותפים


שיפוץ דלתות כניסה הוא שיפוץ חשוב מאוד לא רק בדלתות פרטיות אלא גם בבניינים משותפים. בניינים משותפים בדרך כלל מתחילים בכניסה מרשימה וגדולה, כמעט תמיד מדלתות גדולות מימדים שעשויות מזכוכית חזקה ועבה ומנגנון פתיחה אלקטרוני שכולל אינטרקום. גם מנגנוני פתיחה אלו דורשים בדיקה ושיפוץ ואחרי כמה שנים טובות יש סיכוי לא רע שהמנעול שלכם כבר אינו עמיד ובטיחותי כמו פעם. בכל מקרה מומלץ לקרוא למנעולן מקצועי שיבדוק את המנעול במידת הצורך ישפץ את הדלת או את המנעול בלבד.

תגובות

רשומות פופולריות