דלתות כניסה


דלת כניסה לבית היא אחד הפריטים הכי חשובים שיש. אנחנו אמנם לא מקדישים לה יותר מדי מחשבה בחיי היום – יום שלנו, אך כשאתם בוחרים דלת חדשה חשוב לעשות זאת בתשומת לב רבה. היא זו שמשאירה מבחוץ את כל הרעש והבלגאן של היום ומאפשרת לכם להתכנס בנוחות עם האנשים והחפצים שאתם הכי אוהבים. בעולם של היום, שיש שפע כל כך רחב של דלתות, חומרים ועיצובים, יכול להיות קצת קשה למצוא את הדלת המושלמת עבורכם. אם יש לכם שאלות – זה לגמרי טבעי, ואנחנו כאן בשביל לעזור. אספנו את השאלות הנפוצות ביותר שאנחנו מקבלים בנוגע לדלתות כניסה וענינו עליהן אחת ולתמיד. 

מהן הדלתות המובילות והמבוקשות בישראל?

אין ספק כי אחת ממגוון  דלתות הכניסה המבוקשות ביותר בקרב הציבור הישראלי היא דלת כניסה פלדלת. גם כשמסתכלים על מנועי החיפוש, הביטוי ״דלת כניסה רב בריח״ מככב בראש רשימת התוצאות. דלתות רב בריח הן דלתות עמידות וחזקות במיוחד שמככבות כבר עשרות שנים באלפי בתים בישראל, אז מה הפלא שהציבור כל הזמן מחפש עוד מהן? דלתות אלו מגיעות במגוון רחב של צבעים ודגמים, כך שכל אחד יוכל למצוא את הדלת שהכי מתאימה לו. 

למה חשוב לבחור דלת כניסה בקפידה?

נסו לדמיין את החיים בבית שלכם ללא דלת כניסה, איך אתם חושבים שהם היו נראים? האם היה לכם נוח להסתובב בו כפי שאתם באמת רוצים ולעשות את כל המשימות שלכם? מטרתה של דלת הבית היא להפריד בינו לבין כל מה שקורה בחוץ, על מנת להעניק לכם כמה שיותר פרטיות ושקט לחיות את חייכם. כשאתם משקיעים זמן ומחשבה בבחירת דלת כניסה, אתם מעניקים לעצמכם חיים שקטים יותר בבית שלכם. 

דלתות מעוצבות – יש דבר כזה בכלל?

כמובן שכן! הטכנולוגיה של היום מאפשרת ליצרני הדלתות לשבור את כל מה שחשבנו על דלתות כניסה ולהציע לנו אינספור עיצובים ודוגמאות על גבי הדלתות עצמן! החל מצבעים מיוחדים שלא תמצאו בשום מקום אחר, דרך חריטות קסומות ועד דוגמאות יוצאות דופן – היום כל חלום שלכם יכול להפוך למציאות. 

האם דלתות כניסה מגיעות עם אחריות?

שאלת האחריות נופלת פעמים רבות על היצרן, משום שהוא זה שיכול להחליט האם הוא מעניק אחריות כלשהי על המוצרים שלו. פעמים רבות, דווקא היבואן הוא זה שיחליט להעניק את האחריות, שהיא טובה באותה מידה. אצלנו תוכלו להנות מאחריות מלאה שלנו על כל הדלתות הקיימות במלאי כך שתוכלו להנות מהם לאורך כמה שיותר זמן ולהיות בטוחים שיש מי שיוכל לסייע לכם ברגעים בלתי צפויים. 


דלת כניסה מחיר – כמה זה יעלה לי?

 בין אם אתם מחפשים דלת רב בריח או דלת כניסה של כל יצרן אחר, חשוב לדעת ששאלת המחיר היא שאלה מעט טריקית. ישנם לא מעט פרמטרים שיכולים להשפיע על מחירה של דלת כניסה: החומרים ממנה היא עשויה, גודלה, המפרט המיוחד שלה, מנגנון הנעילה שלה ועוד. כל אספקט שנראה קטן יכול לשנות את המחיר, לכן כדאי להתכונן להבדלי מחירים. באופן כללי, מחיריהן של דלתות כניסה איכותיות מתחיל בכ-2,500 שקלים ויכול להגיע גם לסדרי גודל של 5,000 שקלים, בהתאם למאפיינים המיוחדים שלהן.

אנחנו במרכז הישראלי למיגון מקווים שהצלחנו לענות על כמה מהשאלות הדחופות שהיו לכם בנוגע לדלתות כניסה. במידה ועדיין לא מצאתם את דלת החלומות שלכם ואתם מרגישים צורך בעזרה של אנשי מקצוע – נשמח לעמוד לשירותכם. ניתן ליצור איתנו קשר בקלות ובמהירות באמצעות הטלפון שלנו: 052-2510712. 


תגובות

רשומות פופולריות