מתי צריך שירות פריצת מנעולים?


סוגי מנעולים

תפקידן של דלתות חיצוניות הוא למנוע מאנשים שאינם רצויים להיכנס אל תוך הבית או המחסן. כתלות בסוג הדלת וברמת האבטחה הנדרשת, קיימים סוגים רבים של מנעולים, ברמות שונות של חוזק ועמידות לפריצה על מנת שניתן יהיה להתאים מנעול לכל דלת. דלתות חיצוניות של בתים או דירות מצוידות בישראל מצוידות בדרך כלל במנעולי רב בריח או מנעולים דומים. אלו עמידים יותר בפני פריצה אך מחירם גבוה יותר והחלפתם מורכבת יותר ברוב המקרים. דלתות פנימיות מצוידות במנעולים בסגנון ייל או במנגנונים המתאימים ל"מפתח אפס".

תקלות במנגנוני נעילה

·         קורוזיה וחיכוך – 

מנעולים באיכות טובה אינם דורשים החלפה לעתים קרובות. למרות זאת, התחזוקה הנדרשת כוללת שימון המנגנון בשמן מתאים באופן תקופתי על מנת למנוע קורוזיה העלולה לגרום למנגנון להיתקע. מרבית האנשים אינם מודעים לצורך זה ועל כן אינם דואגים לתחזוקה שוטפת של המנעולים. כתוצאה מכך, המנגנון החשוף ללחות חיצונית צובר קורוזיה ולבסוף נתקע.

·         נזק או שבר של מפתח – 

במידה והמנגנון נתקע או במידה ונעשה שימוש במפתח פגום או כזה שאיננו מתאים, ניסיון לסובב את המפתח בכוח גורם ברוב המקרים למפתח להישבר בתוך המנעול. אפשרות נוספת היא ניסיון לסובב את המפתח כאשר מפתח אחר נמצא בתוך הצילינדר מצדו השני. במקרים אלו, פתרון הבעיה עלול להיות מורכב ולדרוש ציוד מיוחד ועל כן כדאי להשתמש בשירותיו של מנעולן מומחה.

שירותי מנעולן בפתח תקווה
מנעולן בפתח תקווה
מנעולן בפתח תקווה

במידה ונתקלתם בבעיה במנעול בדלת החיצונית של דירתכם ואין באפשרותכם להיכנס הביתה או שמא ננעלתם בחדר השירותים בשל תקלה במנגנון, כדאי לחפש מנעולן בפתח תקווה אשר נמצא בקרבת מקום ויוכל לסייע לכם בהקדם האפשרי. מדובר בחוויה לא נעימה אותה אנו מעוניינים לקצר ככל הניתן ועל כן כדאי לחפש בעל מקצוע בקרבת מקום. אם אין בידיכם הידע והכלים הנדרשים לפתרון הבעיה, כדאי להשתמש במומחה על מנת שלא להחמיר את הבעיה ולגרום נזק נוסף העלול לעלות לכם ביוקר. ניתן למצוא מנעולן בכל שעות היממה ובכל אזור. בכל מקרה של בעיה רצינית במנעול, חפשו מנעולן אמין ומקצועי אשר יוכל לחלץ אתכם במהרה.

תגובות

  1. אהבתי מאוד את כל מה שרשמת.
    במידה ומחפשים מנעולן באזור כפר סבא והסביבה,
    אז יש לי אחד טוב ואמין
    לפרטים טלפון למנעולן בכפר סבא לחצו על הקישור
    https://www.youtube.com/watch?v=apKIFqfPNN0

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות